تیم شما با نیوزباکس برنده است!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه
newsbx.com_team

دوستان عزیز ?

“نیوزباکس” سرویس و اپلیکیشن پایش شبکه‌های اجتماعی است که با پایش محتوای شبکه‌های اجتماعی براساس کلمات کلیدی و موضوعات موردنظرتان، اطلاعات مورد نیاز شما را تامین می‌کند.

پایش شبکه‌های اجتماعی در قالب یک تیم آسان‌تر و اثربخش‌تر است، بنابراین نیوزباکس امکان ساخت تیم و افزودن هم‌تیمی را برای کاربرانش فراهم کرده است.


تیم در نیوزباکس یک ابزار مشارکتی است. شما می‌توانید با ساخت تیم کارکنان و افراد مرتبط با هر پروژه را در جریان محتوای دریافت‌شده قرار دهید و از مشارکت آن‌ها در بررسی محتوا و دست‌یابی به نتایج بهتر بهره‌مند شوید.

نیوزباکس به شما این امکان را می‌دهد تا با تعیین نقش برای هم‌تیمی‌، میزان دسترسی به اینباکس، تنظیمات و تغییرات را معین و مدیریت نمایید.

نیوزباکس به هم‌تیمی شما نیز این امتیاز را می‌دهد تا ضمن حضور در تیم شما، حساب کاربری مجزا ایجاد کرده و با ساخت اینباکس جداگانه به‌عنوان یک کاربر مستقل درنیوزباکس فعالیت نماید.

فرض کنید اینباکسی با موضوعی مشخص را ایجاد کرده‌اید. با افزودن مدیران یا کارکنان مرتبط با موضوع در تیم خود، افرادی را که لازم است در جریان نتایج به‌دست آمده قرار بگیرند را آگاه می‌کنید و از مشارکت آن‌ها در تصمیم‌گیری و ایجاد راهبردهای استراتژیک بهره‌مند می‌شوید.

پس همین الان اشخاص موردنظرتان را به تیم اضافه کنید، وظایف‌شان را مشخص نمایید، محتوای دریافت‌شده را با آنها بررسی کنید و فعالیت‌شان را مدیریت کنید.

بازدهی بیشتر و دست‌یابی به نتایج بهتر را در نیوزباکس تجربه کنید.



نظری وجود ندارد!

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *

نام*

ایمیل*

جدیدترین مقالات

blog-post-image
بررسی روندهای جدید در روابط عمومی برای موفقیت در سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه: 8 دقیقه در این مقاله به بررسی تغییراتی که در سال ۲۰۲۴ برای حوزه روابط عمومی…

blog-post-image
فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی: تحول در روابط عمومی

زمان مطالعه: 8 دقیقه با ما همراه باشید تا در این مقاله به شما نشان دهیم که چگونه…

blog-post-image
ChatGPT ابزاری برای نوآوری در روابط عمومی و بازاریابی

زمان مطالعه: 7 دقیقه در اینجا، با راهنمای عملی استفاده از ChatGPT در بازاریابی و روابط عمومی آشنا…