بهبود گزارش‌های آماری

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بهبود گزارش‌های آماری نیوزباکس

با ویژگی‌های جدید نیوزباکس گزارش‌هایی متناسب با سلیقه و نیازتان دریافت کنید:

برای بسیاری از شما کاربران نیوزباکس مهم است که گزارش‌هایی بر طبق نیازتان دریافت کنید، با عنوان و تاریخ دلخواه‌تان و یا با چیدمانی که بر اساس حوزه‌های پایش و زمان انتشار محتواها، مرتب کرده‌اید.

به همین خاطر نیوزباکس تصمیم گرفته در به‌روزرسانی جدید خود، تغییر و تحولاتی را در بخش گزارش آماری و تهیه خروجی ایجاد کند. با ما همراه باشید تا امکانات جدید نیوزباکس را توضیح دهیم.

در به‌روزرسانی جدید، شما می‌توانید دو گزارش مجزا با داده‌های متفاوت در بخش گزارش اینباکس و گزارش آماری، دریافت کنید.

در خروجی گزارش اینباکس، امکان انتخاب عنوان اول و دوم برای شما فراهم شده است. عنوان‌ها روی جلد درج می‌شوند و شما می‌توانید بنا به سلیقه یا نیاز، عنوان‌ها را درج یا حذف نمایید. همچنین این امکان برای شما به وجود آمده است که نمایش یا عدم نمایش نمودار و تصاویر محتوا را در خروجی انتخاب کنید. (راهنما)

در تنظیمات خروجی هم امکان جدیدی به نام “ترتیب محتوا” ایجاد شده که با استفاده از آن می‌توانید نحوه چیدمان محتوا در خروجی اینباکس را به دلخواه خود مرتب کنید.

ترتیب محتوا

گزارش آماری هم تغییرات ویژه‌ای داشته که مهم‌ترین آن، امکان دریافت محتواهای فعال‌ترین و تاثیرگذارترین منابع است. در هنگام گرفتن خروجی از گزارش آماری، سه گزینه پیش روی شماست. شما می‌توانید انتخاب کنید که گزارش آماری حاوی چه اطلاعاتی باشد:

نمودار و جدول یا نمودار و محتوای فعال‌ترین منابع یا نمودار و محتوای تاثیرگذارترین منابع

به این ترتیب علاوه بر نمودار و جدول، می‌توانید متن محتواهای فعال‌ترین منابع (منابعی که بیشترین تعداد محتوا را در ارتباط با کلمات کلیدی شما، منتشر کرده‌اند) یا تاثیرگذارترین منابع (منابعی که بیشترین اینگیجمنت را داشته‌اند) را در خروجی دریافت کنید.

همچنین می‌توانید عنوان اول و دوم گزارش را هم بنا به سلیقه و نیازتان تعریف کنید.

در به‌روزرسانی دیگر، به درخواست شما کاربران عزیز، امکان انتخاب حالت هایلایت عبارات کلیدی، کلمات الزامی و عبارات جستجو را به شما سپردیم تا انتخاب کنید که در گزارش شما کلمات هایلایت شود یا نه. شما همچنین امکان انتخاب رنگ هایلایت‌ها را هم دارید.

در به‌روزرسانی‌های جدید، هدف اصلی ما برآورده کردن خواسته‌های شما است تا بتوانید بر اساس سلیقه و نیازتان گزارش‌‌هایی هدفمند دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره‌ی گزارش آماری، به راهنما مراجعه کنید.


نظری وجود ندارد!

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *

نام*

ایمیل*

جدیدترین مقالات

blog-post-image
بررسی روندهای جدید در روابط عمومی برای موفقیت در سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه: 8 دقیقه در این مقاله به بررسی تغییراتی که در سال ۲۰۲۴ برای حوزه روابط عمومی…

blog-post-image
فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی: تحول در روابط عمومی

زمان مطالعه: 8 دقیقه با ما همراه باشید تا در این مقاله به شما نشان دهیم که چگونه…

blog-post-image
ChatGPT ابزاری برای نوآوری در روابط عمومی و بازاریابی

زمان مطالعه: 7 دقیقه در اینجا، با راهنمای عملی استفاده از ChatGPT در بازاریابی و روابط عمومی آشنا…