نیوزباکس سه ساله شد

زمان مطالعه: 3 دقیقه

عدد 7 عدد شانس ماست. 7 روز از هفتمین ماه سال 1397 گذشته بود که نیوزباکس متولد شد و ما هر سال روز شانس‌مان را جشن می‌گیریم. شانس این که می‌توانیم با شنیدن شبکه‌های اجتماعی، گوش شنوایی برای برندها و کسب‌وکارها باشیم.

سه سال از تولد نیوزباکس می‌گذرد و در طول این سه سال همواره سعی کرده‌ایم با شنیدن و توجه به نظرات و بازخوردهای شما کاربران نیوزباکس، خدمات‌مان را بهبود دهیم و محصولی بر اساس انتظارات شما بسازیم.

تولد سه سالگی نیوزباکس
تولد نیوزباکس

هدف ما از ابتدا این بوده است که با ارائه محصول و خدماتی نوآورانه، امکانی فراهم کنیم تا افراد و سازمان‌ها راحت‌تر و سریع‌تر از خبرهای مربوط به برند و محصولات‌شان باخبر شوند تا هر زمانی که کاربران راجع به آن‌ها صحبت کنند باخبر شوند و با شنیدن صدای مشتریان، رابطه خود را با آن‌ها بهبود دهند و از شهرت و اعتبار برند خود محافظت کنند.

در این سه سال بخش‌های جدیدی به نیوزباکس اضافه کرده‌ایم. از امکان خرید بسته عضویت توسط کاربر، قابلیت پایش منابع، تا نمره نفوذ، شناسایی اسپم، امکان تعیین احساس محتوا، پایش نشریات آنلاین، قابلیت شخصی‌سازی در خروجی PDF و انتخاب دسته‌ای محتوا و اعمال تغییر هم‌زمان.

در همین راستا در سال گذشته نیوزباکس از میان میلیاردها محتوا، ۵۸ میلیون محتوایی که کاربران به آن نیاز داشتند را به دستشان رسانده که 28 میلیون محتوا مربوط به توییتر، 15 میلیون محتوا مربوط به تلگرام، 3 میلیون محتوا مربوط به اینستاگرام، 13 میلیون محتوا مربوط به سایت‌های خبری و خبرگزاری‌ها و 200 هزار محتوا مربوط به آپارات بوده است.

همچنین بیش از 180 هزار محتوا را هم از میان نشریات آنلاین جمع‌آوری کرده است.

محتوای ارائه‌شده به کاربران در یک سال گذشته
محتوای ارائه‌شده به کاربران در یک سال گذشته

کاربران نیوزباکس در مجموع ۱۱۴۵ حساب کاربری ساخته‌اند و بیش از 3600 کلمه کلیدی برای پایش ثبت کرده‌اند که نسبت به سال قبل، 1400 عدد افزایش یافته است.

از این تعداد، بیش از 20 درصد محتوای پنل خود را از طریق اتصال محتوا و در کانال تلگرامی اختصاصی خودشان دریافت کرده‌اند.

رکورد بیشترین جمع‌آوری محتوا در یک روز مربوط است به روز 6 اسفند ماه 1399 که نیوزباکس در آن روز بیش از 472 هزار محتوا در اختیار کاربران قرار داده است.

بخش‌های مختلف نیوزباکس، از تیم فروش و پشتیبانی تا دیجیتال مارکتینگ و طراحی محصول، در کنار هم با هدف ایجاد احساس خوب در مشتریان همکاری کردند.

در سال گذشته تیم پشتیبانی مشتریان به بیش از 11 هزار تماس و پیام کاربران در کانال‌های مختلف مانند تلفن، چت سایت و واتساپ پاسخ داده است.

آمار استفاده صنایع مختلف از نیوزباکس
آمار استفاده صنایع مختلف از نیوزباکس

همچنین بخش اصلی تمرکزمان در استراتژی محتوا را بر تولید و انتشار محتواهای آموزشی گذاشتیم تا با شناخت بیشتر چالش‌ها و دغدغه‌های شما مخاطبان عزیز محتواهایی کاربردی منتشر کنیم که علاوه‌بر ارائه راه‌حل، دیدگاه جدیدی برای شما ایجاد کند.

تیم محتوای نیوزباکس در یک سال گذشته بیش از 50 مقاله و ایمیل آموزشی با موضوعاتی از قبیل فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، پشتیبانی و ارتباط با مشتریان، روابط عمومی، برندینگ و تحلیل و رصد رقبا تهیه کرده و همراه با گزارش‌هایی از ویژگی‌های نیوزباکس منتشر کرده است.

همچنین دو کتاب الکترونیک با موضوع آموزش فعالیت در شبکه‌های اجتماعی تولید و در آن‌ها راه‌حل‌هایی ارائه کرده‌اند که کاربران نیوزباکس بتوانند نتایج بهتری از فعالیت‌های خود به دست آورند.

آمار کاربران نیوزباکس
آمار کاربران نیوزباکس

طبق سنت هر سال، برای بهبود نیوزباکس مطابق نظرات و پیشنهادات شما، یک نظرسنجی طراحی کرده‌ایم  و از شما دعوت می‌کنیم با شرکت در این نظرسنجی ما را در ارتقای کیفیت خدمات‌مان یاری کنید.

پس از شرکت در نظرسنجی، هدیه‌ای برای قدردانی به شما تقدیم خواهیم کرد.

روی لینک زیر کلیک کنید و در نظرسنجی شرکت کنید:


نظری وجود ندارد!

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *

نام*

ایمیل*

جدیدترین مقالات

blog-post-image
بررسی روندهای جدید در روابط عمومی برای موفقیت در سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه: 8 دقیقه در این مقاله به بررسی تغییراتی که در سال ۲۰۲۴ برای حوزه روابط عمومی…

blog-post-image
فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی: تحول در روابط عمومی

زمان مطالعه: 8 دقیقه با ما همراه باشید تا در این مقاله به شما نشان دهیم که چگونه…

blog-post-image
ChatGPT ابزاری برای نوآوری در روابط عمومی و بازاریابی

زمان مطالعه: 7 دقیقه در اینجا، با راهنمای عملی استفاده از ChatGPT در بازاریابی و روابط عمومی آشنا…