بسته‌های عضویت نیوزباکس

زمان مطالعه: 2 دقیقه
بسته‌های عضویت

در گذشته بیشتر، روابط‌عمومیِ سازمان‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ، مخاطب ابزارهای پایش و رصد شبکه‌های اجتماعی بودند و با کمک این ابزار، وضعیت برند و حوزه‌ی فعاليت خود در فضای مجازی را پایش می‌کردند. اما به‌خصوص در دو سال گذشته، با توجه به اینکه کاربران مختلف، بسیاری از گفتگوهایشان را در شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند، فرصت‌های جدیدی در این بستر ایجاد شده است و همین مسئله طیف وسیعی از کسب‌وکارها و استارتاپ‌های متوسط و کوچک را به استفاده از ابزارهای پایش شبکه‌های اجتماعی ترغیب کرده است. این گروه از کسب‌وکارها علاوه بر حفاظت از برند، هدف‌های دیگری را هم در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند، مانند:

● پیدا کردن لید باکیفیت و افزایش فروش
● زیر نظر گرفتن رقبا
● اطلاع از نیازهای جدید بازار و توسعه محصولات و خدمات خود بر اساس آن

بر همین اساس ما در نیوزباکس تصمیم گرفتیم برای ارائه خدمات به شما کسب‌وکارها و استارتاپ‌های متوسط و کوچک، استراتژی جدیدی تدوین کنیم. طبق این استراتژی، خدمات خود را به صورت بسته‌های متنوع ارائه می‌دهیم تا شما بتوانید بر اساس نیاز و بودجه موردنظرتان، بسته‌ی موردنظر خود را انتخاب و فعال کنید.

پیش از این فعال‌سازی یا تمدید حساب کاربری، فقط از طریق تماس تلفنی با تیم مدیریت مشترکان نیوزباکس وجود داشت و این مسئله زمان زیادی را در مرحله انتخاب خدمات موردنیاز و انجام فرایند پرداخت وجه و دریافت فاکتور، از مشتریان می‌گرفت.
اما بعد از این، استفاده از خدمات نیوزباکس به دو صورت امکان‌پذیر خواهد بود. روش اول، همان سبک سنتی است که با تماس مستقیم با تیم مدیریت مشترکان نیوزباکس انجام می‌شود و روش دوم، مراجعه به بخش بسته‌های عضويت در پنل کاربری و انتخاب و فعال کردن بسته موردنیازتان. (لینک راهنما)

ما تلاش می‌کنیم تا بر اساس نیاز شما مخاطبان عزیز، خدمات خود را به‌روزرسانی کنیم تا با برآورده کردن انتظاراتتان، نیوزباکس را برای شما بهبود دهیم.


نظری وجود ندارد!

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *

نام*

ایمیل*

جدیدترین مقالات

blog-post-image
بررسی روندهای جدید در روابط عمومی برای موفقیت در سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه: 8 دقیقه در این مقاله به بررسی تغییراتی که در سال ۲۰۲۴ برای حوزه روابط عمومی…

blog-post-image
فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی: تحول در روابط عمومی

زمان مطالعه: 8 دقیقه با ما همراه باشید تا در این مقاله به شما نشان دهیم که چگونه…

blog-post-image
ChatGPT ابزاری برای نوآوری در روابط عمومی و بازاریابی

زمان مطالعه: 7 دقیقه در اینجا، با راهنمای عملی استفاده از ChatGPT در بازاریابی و روابط عمومی آشنا…