وب اپلیکیشن نیوزباکس

زمان مطالعه: 2 دقیقه
نسخه pwa نیوزباکس

استیو جابز در سال 2007 در مراسم معارفه آیفون، نسل جدید اپلیکیشن‌ها را معرفی کرد که در مرورگر اجرا می‌شدند و آن‌ها را نرم‌افزار تحت وب (Web Application) نامید.

وب اپلیکیشن ترکیبی از وب‌سایت و اپلیکیشن است. اپلیکیشنی که از طریق مرورگر در اختیار شما کاربران قرار می‌گیرد. به همین خاطر همیشه به آخرین نسخه به روز است و نیاز به به‌روزرسانی ندارد.

وب اپلیکیشن‌ها این محدودیت که کاربران اندروید فقط می‌توانند از اپلیکیشن‌های مخصوص اندروید و کاربران آیفون فقط می‌توانند از اپلیکیشن‌های مناسب سیستم‌عامل خود استفاده کنند، را برداشته‌اند. حالا با هر سیستم‌عاملی می‌توانید وب اپلیکیشن موردنیاز خود را فقط با وارد کردن آدرس آن در مرورگر، داشته باشید.

همچنین دیگر لازم نیست برای فرایند دانلود و نصب زمان صرف کنید. وب اپلیکیشن‌ها بدون اشغال کردن حافظه تلفن همراه شما، فضای کاربری در اختیارتان قرار می‌دهند. به همین خاطر آن‌ها را با عنوان وب اپلیکیشن‌های پیش‌رونده (Progressive Web Apps) می‌شناسند.

ما هم برای آنکه تجربه بهتری از پایش شبکه‌های اجتماعی را برایتان رقم بزنیم نسخه وب اپلیکیشن نیوزباکس را طراحی کرده‌ایم تا در تلفن‌های همراه، خیلی راحت، محتواهای مرتبط با برند و محصولات‌تان را دریافت کنید.

مزایای وب اپلیکیشن نیوزباکس

وب اپلیکیشن نیوزباکس سرعت بالاتری نسبت به اپلیکیشن‌های معمولی دارد و به دلیل استفاده از بستر HTTPS، از امنیت بیشتری نسبت به آن‌ها برخوردار است. همچنین به دلیل طراحی واکنش‌گرا، در هر دستگاهی با ابعاد استاندارد همان دستگاه، نمایش داده می‌شوند. بدین‌ترتیب می‌توانید همان تجربه وب‌سایت را در تلفن همراه داشته باشید.

علاوه‌بر مزایای بالا، حتی زمانی که دسترسی اینترنت محدود شده باشد، باز هم می‌توانید پنل خود را در دسترس داشته باشید.
از شما دعوت می‌کنم همین حالا با کمک راهنما “وب اپلیکیشن” نیوزباکس را نصب کنید و پایش شبکه‌های اجتماعی را خیلی راحت‌تر با تلفن همراه‌تان انجام دهید.


نظری وجود ندارد!

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *

نام*

ایمیل*

جدیدترین مقالات

blog-post-image
بررسی روندهای جدید در روابط عمومی برای موفقیت در سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه: 8 دقیقه در این مقاله به بررسی تغییراتی که در سال ۲۰۲۴ برای حوزه روابط عمومی…

blog-post-image
فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی: تحول در روابط عمومی

زمان مطالعه: 8 دقیقه با ما همراه باشید تا در این مقاله به شما نشان دهیم که چگونه…

blog-post-image
ChatGPT ابزاری برای نوآوری در روابط عمومی و بازاریابی

زمان مطالعه: 7 دقیقه در اینجا، با راهنمای عملی استفاده از ChatGPT در بازاریابی و روابط عمومی آشنا…