با نیوزباکس اینفلوئنسر حوزه فعالیت خود را بشناسید

زمان مطالعه: 3 دقیقه
با نیوزباکس افراد تاثیرگذار حوزه فعالیت خود را بشناسید

امروزه محتواهای تولید شده توسط مصرف‌کنندگان یک محصول یا استفاده‌کنندگان از یک خدمت، طرفداران زیادی دارد و شنیدن یا خواندن این تجربه‌ها، به یکی از پرطرفدارترین محتواها تبدیل شده است.

آمارها هم این را تایید می‌کنند. طبق تحقیق سایت هاب اسپات 
۸۶ درصد از مشتریان، محتواهای صادقانه مربوط به برندها را می‌پسندند.

حالا اگر این محتواها توسط یک فرد تاثیرگذار یا اینفلوئنسر تولید و منتشر شود، تصور کنید که چه بُعد تبلیغاتی‌ای می‌تواند داشته باشد.

‌همین مسئله اینفلوئنسرمارکتینگ را به یکی از موثرترین روش‌های تبلیغاتی تبدیل کرده است. روشی که نسبت به دیگر روش‌های تبلیغات، می‌تواند تاثیر ماندگارتری بر رفتار و تصمیم مخاطب داشته باشد و اگر درست اجرا شود، با صرف هزینه کمتر نسبت به دیگر روش‌ها (مانند تبلیغات بیلبوردی)، نتایج موثرتری را برای کسب و کارها فراهم می‌کند.

در شرایطی که برای هر کسب‌وکاری مهم است که از بین روش‌های مختلف بازاریابی، موثرترین روش را انتخاب کند، به نظر ‌می‌رسد اینفلوئنسرمارکتینگ می‌تواند روش نتیجه‌بخش‌تری باشد، به شرطی که اینفلوئنسر مناسب انتخاب شود.

اولین و شاید مهم‌ترین قدم در برگزاری یک کمپین اینفلوئنسرمارکتینگ موفق، شناسایی اینفلوئنسرهاست. درک اینکه چه فردی همان اینفلوئنسر مناسب برای همکاری با شماست نیازمند صرف زمان، فعالیت مداوم در شبکه‌های اجتماعی و زیرنظر گرفتن افراد فعال و تاثیرگذار حوزه فعالیت شماست. اگرچه این صرف زمان هم تضمین نمی‌کند که شما همه‌ی افراد فعال و تاثیرگذار صنعت خودتان را پیدا کنید.

یک راه ساده‌تر هم وجود دارد. استفاده از ابزارهایی که برای این هدف طراحی شده‌اند. نیوزباکس، ابزار شنیدن شبکه‌های اجتماعی، ضمن پایش کلمات کلیدی شما در شبکه‌های اجتماعی، فعال‌ترین و اثرگذارترین حساب‌های کاربری را هم به شما معرفی می‌کند.

شما می‌توانید در بخش گزارش آماری حساب کاربری خود، 10 کاربری که بیشترین پست را منتشر کرده‌اند و همچنین 10 کاربری که نرخ رسش (ریچ) و تاثیرگذاری (اینگیجمنت) بالاتری دارند را به همراه آمار تعداد پست منتشرشده، مشاهده کنید.

فعال‌ترین و اثرگذارترین منابع نیوزباکس

به این ترتیب شما تصویر شفافی از کاربران فعال و اثرگذار حوزه فعالیت خود خواهید داشت، تصویری که بر اساس عملکرد آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی و در ارتباط با کاربران مختلف به دست آمده است.

پیشنهاد می‌کنیم همین حالا با ورود به حساب کاربری خود در نیوزباکس، به بخش گزارش آماری بروید و به فعال‌ترین و اثرگذارترین‌ حساب‌های کاربری نگاهی بیندازید و اگر قصد برگزاری کمپین تبلیغاتی دارید، از این لیست کمک بگیرید. اگر هم هنوز حساب کاربری نساخته‌اید، از طریق لینک زیر می‌توانید حساب کاربری بسازید. دو هفته اول مهمان ما هستید و می‌توانید به صورت رایگان کار با نیوزباکس را تجربه کنید.


نظری وجود ندارد!

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *

نام*

ایمیل*

جدیدترین مقالات

blog-post-image
بررسی روندهای جدید در روابط عمومی برای موفقیت در سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه: 8 دقیقه در این مقاله به بررسی تغییراتی که در سال ۲۰۲۴ برای حوزه روابط عمومی…

blog-post-image
فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی: تحول در روابط عمومی

زمان مطالعه: 8 دقیقه با ما همراه باشید تا در این مقاله به شما نشان دهیم که چگونه…

blog-post-image
ChatGPT ابزاری برای نوآوری در روابط عمومی و بازاریابی

زمان مطالعه: 7 دقیقه در اینجا، با راهنمای عملی استفاده از ChatGPT در بازاریابی و روابط عمومی آشنا…