تقویم مناسبت‌های سال 1402

تقویم رویدادهای ایرانی، جهانی و مذهبی سال 1402

تقویم یکی از اولین ابزارها و شاید مهم‌ترین ابزار برای ما انسان‌هاست، برای انجام منظم کارهایمان. از زمان پدران و مادرانمان که از آن برای زمان‌بندی کاشت و برداشت محصولاتشان استفاده می‌کردند تا همین حالا، تقویم یک ابزار موردنیاز برای رسیدن به نتیجه مطلوب به حساب می‌آمده.

نمونه تقویم در فضای وب فراوان است، اما تقویم جامعی که تمام رویدادهای مناسب ما، تولیدکنندگان محتوا و دیجیتال‌مارکترها را داشته باشد، وجود ندارد. به همین خاطر ما اعضای تیم نیوزباکس تصمیم گرفتیم بنشینیم و تمام روزهایی که از نظر ما مهم هستند و در برگزاری کمپین‌ها به دردمان می‌خورند را جدا کنیم.

خیلی از شما از تقویم سال گذشته‌ی ما استفاده کردید و به ما بازخوردهایی دادید. بر اساس بازخوردهای شما تقویم امسال را چند پله بهتر کردیم. جمع‌آوری و تدوین این تقویم حدودا دو ماه زمان برد. روزهای تقویم‌مان را به سه دسته «رویدادهای مذهبی، ایرانی، جهانی» تقسیم کردیم تا افراد مختلف با سلیقه‌ها و نگاه‌های متفاوت بتوانند روزهای موردنظرشان را به راحتی پیدا کنند.

امیدواریم این تقویم بتواند بهترین بهانه‌ها را برای خوشحال کردن مشتریانتان به شما بدهد. امیدواریم با این تقویم برای تولید محتوا موضوع کم نیاورید و روزهای خاصی برای برگزاری کمپین‌های خاص خود انتخاب کنید.