رصد نشریات؛ ویژگی جدید نیوزباکس

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

رصد نشریات آنلاین ویژگی جدید نیوزباکس است. در شرایطی که یکی از ویژگی‌های متمایزکننده ابزارهای پایش شبکه‌های اجتماعی، وسعت حوزه‌های جست‌وجوست، یکی از اهداف ما هم همواره گسترش حوزه‌های جست‌وجو بوده است. ما می‌دانیم که هر چه یک ابزار حوزه‌های بیشتری را در بر بگیرد، به کاربران دید وسیع‌تر می‌دهد و کمک می‌کند با اشراف بیشتری برند و حوزه فعالیتشان را تحت نظر داشته باشند.

رصد نشریات نیوزباکس
رصد نشریات در نیوزباکس

ما با همین هدف در به‌روزرسانی‌های متوالی، حوزه‌های جست‌وجو را افزایش دادیم. در ابتدا با شبکه‌های اجتماعی توییتر، اینستاگرام و تلگرام شروع کردیم و سپس سایت‌های خبری و آپارات را هم به حوزه‌های جست‌وجوی خود اضافه کردیم.

و در به‌روزرسانی جدید، نشریات آنلاین را هم به حوزه‌های جست‌وجوی نیوزباکس اضافه کرده‌ایم. با این به‌روزرسانی، کاربران نیوزباکس می‌توانند خبرهای مربوط به برند و صنعت خود را در روزنامه‌ها و نشریات رسمی کشور که نسخه الکترونیک منتشر می‌کنند رصد کنید.

همچنین در صورت درخواست کاربران، می‌توانیم نشریه‌های آنلاین محلی (مربوط به شهر یا استان خاص) یا نشریات یک صنعت خاص را به حوزه‌های جست‌وجو اضافه کنیم.

برای مطالعه راهنمای حوزه‌های جست‌وجو کلیک کنید.


نظرات

شهین نامی
۱۷ مرداد ۱۴۰۰

سلام من درخواست رصد یه نشر رو دارم کجا میتونم درخواست بدم؟ باید اکانت بخرم؟

    امیرحسین قاضی
    ۱۷ مرداد ۱۴۰۰

    سلام و وقت بخیر بله لطفا دمو آزمایشی تهیه کنید و به همکارانم در پشتیبانی پیام بدید https://app.newsbx.com/#/register?trace_token=nwsbxmag


الهام
۲۰ شهریور ۱۴۰۰

رصد نشریات یعنی همه محتوای نشریات رو رصد می‌کنید یا فقط ی موضوع خاص که دنبالش هستیم؟ و سوال دوم اینکه از طریق نیوزباکس انجام میشه اینکار؟??

    امیرحسین قاضی
    ۲۰ شهریور ۱۴۰۰

    بله. در بخش رصد نشریات نیوزباکس این کار انجام میشه. شما می‌تونید هر نشریه‌ای که لازم دارید خبرهاش براتون پایش بشه رو به همکارانم معرفی می‌کنید تا به منابع پایش نیوزباکس اضافه بشه و هر روز خبرهای اون نشریه براتون پایش بشه.


جدیدترین مقالات

blog-post-image
بررسی روندهای جدید در روابط عمومی برای موفقیت در سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه: 8 دقیقه در این مقاله به بررسی تغییراتی که در سال ۲۰۲۴ برای حوزه روابط عمومی…

blog-post-image
فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی: تحول در روابط عمومی

زمان مطالعه: 8 دقیقه با ما همراه باشید تا در این مقاله به شما نشان دهیم که چگونه…

blog-post-image
ChatGPT ابزاری برای نوآوری در روابط عمومی و بازاریابی

زمان مطالعه: 7 دقیقه در اینجا، با راهنمای عملی استفاده از ChatGPT در بازاریابی و روابط عمومی آشنا…