اینباکس منبع امکانی جدید برای پایش تمامی رقبا و رفقای آنلاین

زمان مطالعه: 2 دقیقه
اینباکس منبع امکانی جدید برای پایش تمامی رقبا و رفقای آنلاین

حتما شما نیز مدام به کانال‌ها و صفحاتی خاص در تلگرام، اینستاگرام و توییتر سر می‌زنید تا از تازه‌های این کانال‌ها و صفحات باخبر باشید و احتمالا به عنوان کاربر نیوزباکس با قابلیت پایش کلمات کلیدی آشنا هستید و از این امکان برای شنیدن شبکه‌های اجتماعی و رصد رقبا استفاده‌ می‌کنید. از این به بعد این فرصت را نیز دارید تا در کنار این قابلیت از ویژگی جدیدی به نام “اینباکس منبع” استفاده کنید.

اینباکس منبع” به شما این امکان را می‌دهد تا بدون اینکه خود را در قید و بند کلمه‌ی کلیدی خاصی محدود کنید به هر محتوایی که از سوی منبع مورد نظرتان (پروفایل توییتر، اینستاگرام و کانال تلگرام) منتشر می‌شود، در نیوزباکس خود دسترسی داشته باشید.

اینباکس منبع چگونه کار پایش محتوا را آسان می‌کند؟

  • اینباکس منبع به محض انتشار یک مطلب، شما را در جریان کم و کیف مطلب منتشر شده قرار می‌دهد و خیالتان را از بابت رصد، پایش و زیر نظر گرفتن تمام مطالب منبع مورد توجهتان راحت می‌کند.
  • اینباکس منبع از طریق قابلیت «اتصال محتوا»، محتوای منابع انتخابی شما را به محض انتشار به شماره‌ی تلگرام شما ارسال می‌کند. ( آشنایی با اتصال محتوا)
  • اینباکس منبع با ذخیره و آرشیو آمار و فعالیت‌های منابع مورد نظرتان به شما امکان می‌دهد تا از طریق دسترسی به تمام اطلاعات مورد نیاز، محتوای منتشر شده در منبع منتخب را تجزیه و تحلیل کنید.

برای استفاده از این قابلیت کافی است یک اینباکس جدید بسازید و گزینه‌ی “پایش منبع” را انتخاب کنید. (راهنمای ساخت اینباکس منبع)

هم اکنون برای تمامی اکانت‌های نیوزباکس این فرصت فراهم شده تا امکان پایش یک منبع را به صورت رایگان در اختیار داشته باشند. در صورت نیاز برای تعریف منابع بیشتر فقط کافی است تا با بخش پشتیبانی نیوزباکس تماس بگیرید.

اینباکس منبع-2

نظرات

سید الاهدین تقدیسی
۲ تیر ۱۳۹۹
پاسخ

درود برشما بزرگوار متوجه نشدم

    پیوند آزادی
    ۳ تیر ۱۳۹۹
    پاسخ

    سلام شما اگر برای پایش شبکه های اجتماعی از نیوزباکس استفاده می‌کنید، می‌توانید از این به بعد به غیر از اینکه با کلمه کلیدی محتوای مورد نظر را پیدا کنید با امکان جدید اینباکس منبع هر پروفایلی که در شبکه‌های اجتماعی بخواهید ببینید و از آن پروفایل‌ها هر محتوایی منتشر شود سریعا متوجه شوید.


افزودن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *

نام*

ایمیل*

جدیدترین مقالات

blog-post-image
بررسی روندهای جدید در روابط عمومی برای موفقیت در سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه: 8 دقیقه در این مقاله به بررسی تغییراتی که در سال ۲۰۲۴ برای حوزه روابط عمومی…

blog-post-image
فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی: تحول در روابط عمومی

زمان مطالعه: 8 دقیقه با ما همراه باشید تا در این مقاله به شما نشان دهیم که چگونه…

blog-post-image
ChatGPT ابزاری برای نوآوری در روابط عمومی و بازاریابی

زمان مطالعه: 7 دقیقه در اینجا، با راهنمای عملی استفاده از ChatGPT در بازاریابی و روابط عمومی آشنا…