ببین پشت سرت چی‌میگن و شگفت‌زده شو!

زمان مطالعه: 3 دقیقه
شگفتانه یلدا

پشت سر ما چه می‌گویند؟

سرعت رشد کاربران اینترنت هر روز بیشتر و بیشتر می‌شود و همین امر باعث شده تا اخبار و اطلاعات با سرعتی باورنکردنی در رسانه‌های آنلاین پخش و به گوش مردم برسد. علاوه بر حضور پررنگ مردم، بسیاری از صاحبان مشاغل و برندهای تجاری وشخصی با فعالیت در فضای دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی سعی دارند محصولات و خدمات خود را به خوبی معرفی کنند.

نیوزباکس، چشم بینای شما در فضای مجازی می‌تواند به نوعی یک دستیارِ همیشه بیدار باشد تا اخبار و اطلاعات مرتبط به موقع به گوش شما برسند. حالا در شگفتانه یلدا، این دستیار هوشمند با تخفیف 25 درصدی و سرویس 14 روزه‌ی رایگان در اختیار کاربران جدید قرار گرفته است.

شبکه‌های اجتماعی و روابط‌عمومی آنلاین همان‌قدر که به رشد و رونق برند شما کمک می‌کنند، به همان اندازه هم می‌توانند برای برند خطرآفرین باشند. بگذارید این موضوع را با یک مثال شروع کنیم: احتمالا برند محبوب و معروف H&M را می‌شناسید. برند تولیدکننده پوشاک که در بسیاری از کشورهای جهان فعالیت دارد.

مدتی پیش در وبسایت فروش این برند تصویری از یک کودک سیاه‌پوست منتشر شد در حالیکه روی لباسش جمله‌ی «باحال‌ترین میمون جنگل» نوشته شده بود. انتقادات از برند ابتدا از یک جمله در حساب کاربری فردی در توییتر شروع شد، همین توییت کافی بود که خبر در یک چشم به هم‌زدن طوری پخش شود که حتی بازیگران و افراد مشهور هم در این رابطه صحبت کنند. در نهایت برند در بیانیه‌ای به خاطر این موضوع از همگان عذرخواهی کرد اما این اتفاق زمانی افتاد که هزاران نفر در فضای مجازی در رابطه با این موضوع اظهارنظر و انتقاد کرده بودند.

نیوزباکس

ماجرای نزدیک‌تر ماجرای اینفلوئنسرها و سلبریتی‌ها در فضای اینستاگرام و توییتر است، افرادی که به سختی و طی سالها تولید محتوای مستمر توانسته‌اند به میزان قابل‌توجهی دنبال‌کننده برسند. حتما می‌دانید که این افراد به شدت زیر ذره‌بین مردم هستند، کافیست یک جمله‌ی اشتباه یا تصویری سوتفاهم برانگیز از سمت این افراد منتشر شود و در چشم بهم‌زدنی تراژدی آغاز می‌شود.

گاهی این موج از سمت یک یا چند نفر شروع می‌شود و اگر در ساعات ابتدایی کنترل شود ماجرا قطعا پایان بهتری خواهد داشت اما این در صورتی امکان‌پذیر است که بدانید چه‌کسی، در چه زمانی پشت سر شما چه می‌گوید.   

همیشه گوش به زنگ

شهرت و اعتبار محصول و برند تجاری و شخصی شما چیزی نیست که به راحتی بدست بیاید. مهم نیست که برند چقدر بزرگ باشد، خبرها یا شایعات و موج‌های منفی می‌توانند آنچنان تاثیری روی برند بگذارند که مجبور شوید برای جبرانش زمان زیادی صرف کنید.

از طرفی فیدبک‌ها و نظرات مثبت در ارتباط با محصول یا برند شما می‌تواند باعث رشد و ارتقای برند شده و سطح کیفیت را حفظ کند، به شرط اینکه این نظرات به موقع به گوش شما برسند.

چشم بینا شما در دنیای دیجیتال

شما به عنوان صاحب برند کسی هستید که می‌توانید در این مواقع با یک عکس‌العمل مناسب در زمان مناسب نجات‌دهنده نام و اعتبار برندتان باشید. اما چطور؟ جست‌جو پیوسته و مداوم در تمام شبکه‌های اجتماعی و وبسایت‌های خبری کاری سخت و زمان‌بر به نظر میرسد.

اینجاست که نیوزباکس هم به عنوان دستیار نجات‌دهنده وارد ماجرا می‌شود. نیوزباکس چشم بینای شما در فضای مجازی است.

فرقی ندارد که شما در دنیای واقعی چه عملکردی دارید، در فضای مجازی همیشه افرادی هستند که پشت سر شما صحبت کنند؛ مثبت یا منفی، تشویقی یا انتقادی به‌هرحال شما باید همیشه آماده باشید. زمان طلایی برای مدیریت بحران و پاسخ‌گویی به شایعات چیزی بین 60 تا 120 ثانیه است.شما در ابتدا با کلیدواژه‌های مهمی که برند شما به نوعی با آنها درگیر است را پیدا کنید و از آنجا به بعد باقی کار را به نیوزباکس بسپارید.

چشم بینای شما تمام شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های مهم خبری را براساس کلیدواژه‌ها پایش کرده و در کمترین زمان هر آنچه که در رابطه با برند شما و پشت سر شما گفته شده را به شما نمایش می‌دهد. تا اینجا نیوزباکس به وظیفه خود به خوبی عمل کرده، حالا نوبت شماست تا با پاسخ‌های مناسب براساس استراتژی نشان دهید حواستان همیشه جمع بوده و با مخاطبان در ارتباط هستید. در واقع نیوزباکس بهترین گزینه برای شماست تا هم رقبای خود را به خوبی بشناسید و هم در فرآیند برنامه‌ریزی، همیشه با چشم باز تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه و عملکردی سنجیده داشته و به طور مستمر در حال ارزیابی برند و محصولتان باشید.

شگفتانه یلدا

به بهانه‌ی شب یلدا با تخفیف ویژه‌ی سرویس نیوزباکس در کنار شما هستیم. تا 15 دی ماه، در سفارش اول خود تخفیف 25 درصدی و یک اکانت 14 روزه‌ی رایگان دریافت کنید. این تخفیف ویژه‌ی سرویس‌های یک ماهه تا یک‌ساله است. سفارش خود را از طریق لینک زیر ثبت کنید.

میخوام بدونم پشت سرم چی میگن


نظری وجود ندارد!

افزودن نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز علامت گذاری شده است *

نام*

ایمیل*

جدیدترین مقالات

blog-post-image
بررسی روندهای جدید در روابط عمومی برای موفقیت در سال ۲۰۲۴

زمان مطالعه: 8 دقیقه در این مقاله به بررسی تغییراتی که در سال ۲۰۲۴ برای حوزه روابط عمومی…

blog-post-image
فراگیر شدن شبکه‌های اجتماعی: تحول در روابط عمومی

زمان مطالعه: 8 دقیقه با ما همراه باشید تا در این مقاله به شما نشان دهیم که چگونه…

blog-post-image
ChatGPT ابزاری برای نوآوری در روابط عمومی و بازاریابی

زمان مطالعه: 7 دقیقه در اینجا، با راهنمای عملی استفاده از ChatGPT در بازاریابی و روابط عمومی آشنا…